Najczęściej zadawane pytania
FAQ
1. Na jakim obszarze dostarczacie posiłki?
Nasze posiłki dostarczamy na terenie powiatu żywieckiego i bielskiego. Dokładną listę miejscowości znajdziesz TUTAJ.
2. Czy mogę zamówić dietę na próbę lub na jeden dzień?
Tak! Oferujemy dzień testowy z 50% zniżką. To świetna okazja, żeby spróbować i zobaczyć, czy nasza dieta Ci odpowiada.
3. O której godzinie odbywają się dostawy?
Dostawy realizujemy w godzinach od 21:00 dnia poprzedzającego zamówienie do 6:30 rano w dniu realizacji. Jeśli zamówienie obejmuje niedzielę, dostarczamy je w sobotę.
4. Czy mogę zmienić adres dostawy lub wybrane dni?
Tak - możesz to zrobić samodzielnie przez panel klienta. Zmiany należy zgłosić najpóźniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą, do godziny 18:00. Wyjątkiem są zamówienia na poniedziałek – wtedy zmiany muszą zostać zgłoszone do piątku, do godziny 12:00.
5. Czy mogę zawiesić dietę na czas urlopu?
Tak, możesz zawiesić dietę na dowolny czas. Wystarczy poinformować nas mailowo lub telefonicznie, z zachowaniem terminu: 2 dni robocze przed planowaną dostawą (do godz. 18:00) lub do piątku do 12:00 w przypadku poniedziałku.
6. Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia możesz składać telefonicznie lub przez naszą stronę internetową. Przyjmujemy je najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną dostawą do godziny 18:00. Dla dostawy na poniedziałek – do piątku, do godz. 12:00.
7. Z jakim wyprzedzeniem można zamówić dietę?
Zamówienie możesz złożyć nawet z 2-miesięcznym wyprzedzeniem.
8. Czy mogę wykluczyć jakiś produkt z diety?
Nie oferujemy indywidualnych wykluczeń składników, ale możesz wybrać dietę z wyborem menu, w której samodzielnie zaznaczasz preferowane posiłki.
9. Ile czasu ma Biuro Obsługi Klienta na odpowiedź?
Biuro Obsługi Klienta działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00–15:00. Staramy się odpowiadać jak najszybciej, jednak zastrzegamy sobie maksymalny czas odpowiedzi do 5 dni roboczych. Można się z nami skontaktować również przez social media.
10. Czy mogę ustalić konkretną godzinę doręczenia posiłków?
Ze względu na liczbę klientów i czynniki logistyczne nie gwarantujemy dostawy na konkretną godzinę. Zamówienia dostarczamy w godzinach od 21:00 dnia poprzedzającego zamówioną dietę do 6:30 dnia jej realizacji.