REGULAMIN SERWISU WWW.EATWELL.PL

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego www.eatwell.pl oraz zasady zamawiania usług cateringowych.
  2. Właścicielem serwisu i administratorem danych jest ELTA POLSKA MARCIN ZABŁOCKI, z siedzibą pod adresem: ul. Łączna 20a, 34-300 Żywiec, NIP: 5531543003, email: bok@eatwell.pl, tel.: 570-517-222.
  3. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§ 2 Zakres usług

  1. Firma oferuje catering dietetyczny obejmujący:
    • diety: sport, niskie IG, keto, low carb, standard, wegetariańska z rybą,
    • brunch boxy, lunch boxy, zestawy biurowe, obiady.
  2. Obszar dostaw można sprawdzić w zakładce „Gdzie dowozimy” na stronie internetowej.

§ 3 Warunki składania zamówień

  1. Zamówienia składa się online przez panel MasterLife: https://eatwell.pl/zamowienie/.
  2. Można zamówić jednorazowo na krótki lub długi okres czasu.
  3. Zamówienie należy złożyć co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą.

§ 4 Płatności

  1. Dostępne metody płatności:
    • szybka płatność online TPay,
    • przelew bankowy,
    • gotówka przy odbiorze.
  2. W przypadku braku płatności zamówienie może zostać anulowane.

§ 5 Dostawa

  1. Posiłki dostarczane są w godzinach nocnych.
  2. Koszt dostawy zależy od lokalizacji – niektóre strefy dostawy są darmowe, inne płatne (szczegóły na stronie internetowej).

§ 6 Reklamacje i zwroty

  1. W przypadku wad lub zastrzeżeń do jakości posiłku, klient może złożyć reklamację, wysyłając zdjęcie produktu oraz opis sytuacji na adres e-mail: bok@eatwell.pl.
  2. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.
  3. Zwrot pieniędzy może nastąpić w przypadku uznania reklamacji.

§ 7 Odpowiedzialność firmy

  1. Firma zobowiązuje się do dostarczania posiłków zgodnych z zamówieniem i najwyższej jakości.
  2. Firma nie ponosi odpowiedzialności za:
    • skutki zdrowotne wynikające z niewłaściwego przechowywania posiłków przez klienta,
    • reakcje alergiczne – klient zobowiązany jest do zapoznania się ze składem posiłków przed spożyciem,
    • opóźnienia dostawy wynikające z siły wyższej (np. warunki pogodowe).

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa lub rozszerzenia oferty.
  2. O każdej zmianie regulaminu klient zostanie poinformowany z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego.